Автор Тема: Проект рішення міської ради  (Прочитано 5772 раз)

БУКОВИНСЬКА ПРАВДА

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 2
    • Перегляд профілю
    • Email
В проекті, на жаль, чітко вказане бажання обмежити права та свободи жителів та гостей нашого міста, в розрізі бажання прийняти рішення про скорочення режиму роботи більшості закладів торгівлі та ресторанного господарства. Незважаючи на існуючу потребу в таких закладах, адже переважна частина жителів міста хочуть щоб місто Чернівці стало туристично-привабливим центром, перлиною всієї Західної України, і обмеження режиму роботи, в розрізі зменшення закладів з продовженим режимом, однозначно негативно відобразиться на зменшенні привабливості Чернівців для багатьох туристів, в  тому числі прибутків громади нашого міста, а отже і відрахувань до бюджетів різних рівнів.  Також в проекті пропонуються чергові обмеження у реалізації алкогольних напоїв та пива, на цей раз вже після 22 години в м. Чернівці, мотивуючи це зростанням підліткового алкоголізму, хоча всім відомо, що підліткам до 18 років і так заборонено продавати алкоголь та пиво, а також мотивуючи це тим що через надмірний продаж алкоголю зростає злочинність, але алкоголь є не головним фактором для здійснення злочину, а будь-які обмеження породжують реакцію протесту і зворотній ефект, що призведе до глибокої тінізації ринку алкоголю.
На думку деяких силових структур нашого міста, прийняття цього рішення міською радою вирішить  проблему підліткового пияцтва, з якою насильно жодним чином не можна боротись, та проблему підліткової злочинності. Пропозиція органів МВС та прокуратури виглядає досить шляхетно – під видом боротьби з підлітковою злочинністю та алкоголізмом, фактично вони  пропонують створити «місто-зону», де їм буде легше контролювати і впливати на населення міста, після чого, зрозуміло, ще  більше підвищиться корумпованість суспільства. Гадаю прийняття такого рішення породить ще більше проблем, з якими роками ми так тяжко боролись.
До прикладу, таке ж рішення щодо заборони продавати алкоголь з 22.00 до 10.00, прийняли в Львові, і вже зараз називають його поспішним та необдуманим.  Це призвело зовсім не до очікуваної ситуації,  а до не контрольованості  ринку алкоголю. І в першу чергу постраждала громада міста Львова від рішення ними же обраних місцевих депутатів.
Хочу нагадати, що у 80-90х роках вже намагались ввести сухий закон, за допомогою якого хотіли  зменшити вживання алкоголю, але це призвело тільки до породження і процвітання тіньового ринку. Спиртні напої продавались нелегально, без сплати жодних податків, в різних не відведених на це місцях і придбати його могли навіть школярі, не кажучи вже про підлітків, які не досягли повноліття. Спиртні напої продавали таксисти, навіть ті ж самі магазини «з під прилавку», тільки не сплачуючи при цьому жодних податків. Невже ніхто не пам’ятає, з якими величезними труднощами боролись в 80-90-ті роки з тіньовим ринком алкоголю.
Чи буде торгівля алкоголем в магазині, як зараз контрольована , чи це буде з під прилавка, чи на вулиці, чи в таксистів, але вже без сплати акцизу, до того ж невідомої якості. І хто тоді буде відповідати за отруєння алкоголем чи зростання в рази підліткового алкоголізму, який буде значно доступніший будь-якій молодій особі, чим сьогодні. Як наслідок виникне ще одна проблема - якість продукції. Якість спиртного напою, який продаватиметься не легально, гарантувати жодним чином не можна, тобто якщо виникнуть проблеми зі здоров’ям в жителя нашого міста після вживання таких спиртних напоїв,  а в найгіршому випадку можлива й смерть людини, пред’явити претензії буде нікому. Якщо ж придбання алкоголю буде здійснене в магазині, в закладі у якого є ліцензія на продаж та при покупці видається чек, можна бути хоча б впевненими що продукція якісна, навіть якщо до вас в руки потрапить неякісна продукція, а від цього сьогодні не застрахований ніхто, тоді  ви будете знати хоча б до кого звернутись з претензіями.
На мій погляд, заборона будь-чого призводить до неочікуваних наслідків, а в більшості випадків – до зворотних наслідків. Заборона сприяє ситуаційному бажанню зробити це наперекір забороні. На сьогодні стало «модно» боротись з алкоголем. Так, це дуже шляхетно і правильно, але ж розумними методами, які б реально сприяли зменшенню алкоголізму в суспільстві і не зменшували надходження до бюджету, що на сьогодні дуже актуально, та не сприяли б відновленню тіньового ринку в тих величезних масштабах, який був наприкінці 80-х – початку 90-х років.
Проникнувши в  цю проблему глибше, можна побачити до чого вона призведе. Аж ніяк не до припинення алкоголізму, в тому числі і злочинів. А призведе вона до підпільного продажу алкоголю, що потягне за собою ще цілий ряд проблем.
Треба прийняти також до уваги і досить значний аргумент, що кожного дня, кожного вечора, а також в нічний час, наше місто постійно відвідують гості, в тому числі туристи, жителі прилеглих сіл. Забороняти щось, значить робити крок до зменшення потенційних туристів, а відповідно до зменшення прибутків наших громадян, що відповідно призведе до зменшення відрахування в державний  та місцевий бюджет, з наповненнями яких зараз досить велика проблема.

Основних дієвих шляхів боротьби з алкоголізмом на моє глибоке переконання існує два:
1.   Масова реклама здорового образу життя, в тому числі антиреклама алкоголю. В нашій області можна зобов’язати власників банерів, друкованих видань, певний економічно-обгрунтований процент рекламного місця безкоштовно надавати для соціальної реклами (боротьби з алкоголізмом, здорового образу життя), власників телеканалів та радіостанцій надавати певну кількість економічно-обгрунтованих хвилин на боротьбу з алкоголізмом та пропаганди здорового образу життя і обов’язково на великих масових заходах масово рекламувати здоровий спосіб життя та боротьбу проти алкоголізму.
2.   Введення місцевого нічного збору(акцизу) з кожної проданої пляшки алкоголю. Наприклад в усіх торгових точках, які продають алкогольні напої ввести місцевий нічний збір, можна на рівні 10,00 грн) з 22.00 до 10.00. Кошти від цього збору за рішенням сесії міськради розподілити на потреби громади, в тому числі на підтримки спорту, лікувальних та реабілітаційних закладів, на нагальні потреби громади міста. Гадаю таким чином, дуже багато молодих людей будуть стримувати себе від вживання спиртних напоїв в нічний час, що в свою чергу дасть реальні результати покращення ситуації з алкоголізмом, в тому числі – зменшення злочинів на ґрунті алкогольного сп’яніння. 
Отже, запропоновані методи, гадаю зменшать підлітковий алкоголізм, збільшать надходження до місцевого бюджету за рахунок введення нічного місцевого збору на продаж алкоголю та жодним чином не будуть порушуватись права громадян на свободу вибору, не будуть штучно зменшуватись прибутки наших громадян і дуже важливо, що ринок алкоголю залишиться контрольований і що не менш важливо - якісний.  І що дуже важливо, виграли б всі – і жителі і влада. Сподіваюсь на підтримку запропонованих методів.
« Останнє редагування: 30.11.2010, 18:18:19 від БУКОВИНСЬКА ПРАВДА »

БУКОВИНСЬКА ПРАВДА

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 2
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Проект рішення міської ради
« Reply #1 : 30.11.2010, 18:21:53 »
В проекті, на жаль, чітко вказане бажання обмежити права та свободи жителів та гостей нашого міста, в розрізі бажання прийняти рішення про скорочення режиму роботи більшості закладів торгівлі та ресторанного господарства. Незважаючи на існуючу потребу в таких закладах, адже переважна частина жителів міста хочуть щоб місто Чернівці стало туристично-привабливим центром, перлиною всієї Західної України, і обмеження режиму роботи, в розрізі зменшення закладів з продовженим режимом, однозначно негативно відобразиться на зменшенні привабливості Чернівців для багатьох туристів, в  тому числі прибутків громади нашого міста, а отже і відрахувань до бюджетів різних рівнів.  Також в проекті пропонуються чергові обмеження у реалізації алкогольних напоїв та пива, на цей раз вже після 22 години в м. Чернівці, мотивуючи це зростанням підліткового алкоголізму, хоча всім відомо, що підліткам до 18 років і так заборонено продавати алкоголь та пиво, а також мотивуючи це тим що через надмірний продаж алкоголю зростає злочинність, але алкоголь є не головним фактором для здійснення злочину, а будь-які обмеження породжують реакцію протесту і зворотній ефект, що призведе до глибокої тінізації ринку алкоголю.
На думку деяких силових структур нашого міста, прийняття цього рішення міською радою вирішить  проблему підліткового пияцтва, з якою насильно жодним чином не можна боротись, та проблему підліткової злочинності. Пропозиція органів МВС та прокуратури виглядає досить шляхетно – під видом боротьби з підлітковою злочинністю та алкоголізмом, фактично вони  пропонують створити «місто-зону», де їм буде легше контролювати і впливати на населення міста, після чого, зрозуміло, ще  більше підвищиться корумпованість суспільства. Гадаю прийняття такого рішення породить ще більше проблем, з якими роками ми так тяжко боролись.
До прикладу, таке ж рішення щодо заборони продавати алкоголь з 22.00 до 10.00, прийняли в Львові, і вже зараз називають його поспішним та необдуманим.  Це призвело зовсім не до очікуваної ситуації,  а до не контрольованості  ринку алкоголю. І в першу чергу постраждала громада міста Львова від рішення ними же обраних місцевих депутатів.
Хочу нагадати, що у 80-90х роках вже намагались ввести сухий закон, за допомогою якого хотіли  зменшити вживання алкоголю, але це призвело тільки до породження і процвітання тіньового ринку. Спиртні напої продавались нелегально, без сплати жодних податків, в різних не відведених на це місцях і придбати його могли навіть школярі, не кажучи вже про підлітків, які не досягли повноліття. Спиртні напої продавали таксисти, навіть ті ж самі магазини «з під прилавку», тільки не сплачуючи при цьому жодних податків. Невже ніхто не пам’ятає, з якими величезними труднощами боролись в 80-90-ті роки з тіньовим ринком алкоголю.
Чи буде торгівля алкоголем в магазині, як зараз контрольована , чи це буде з під прилавка, чи на вулиці, чи в таксистів, але вже без сплати акцизу, до того ж невідомої якості. І хто тоді буде відповідати за отруєння алкоголем чи зростання в рази підліткового алкоголізму, який буде значно доступніший будь-якій молодій особі, чим сьогодні. Як наслідок виникне ще одна проблема - якість продукції. Якість спиртного напою, який продаватиметься не легально, гарантувати жодним чином не можна, тобто якщо виникнуть проблеми зі здоров’ям в жителя нашого міста після вживання таких спиртних напоїв,  а в найгіршому випадку можлива й смерть людини, пред’явити претензії буде нікому. Якщо ж придбання алкоголю буде здійснене в магазині, в закладі у якого є ліцензія на продаж та при покупці видається чек, можна бути хоча б впевненими що продукція якісна, навіть якщо до вас в руки потрапить неякісна продукція, а від цього сьогодні не застрахований ніхто, тоді  ви будете знати хоча б до кого звернутись з претензіями.
На мій погляд, заборона будь-чого призводить до неочікуваних наслідків, а в більшості випадків – до зворотних наслідків. Заборона сприяє ситуаційному бажанню зробити це наперекір забороні. На сьогодні стало «модно» боротись з алкоголем. Так, це дуже шляхетно і правильно, але ж розумними методами, які б реально сприяли зменшенню алкоголізму в суспільстві і не зменшували надходження до бюджету, що на сьогодні дуже актуально, та не сприяли б відновленню тіньового ринку в тих величезних масштабах, який був наприкінці 80-х – початку 90-х років.
Проникнувши в  цю проблему глибше, можна побачити до чого вона призведе. Аж ніяк не до припинення алкоголізму, в тому числі і злочинів. А призведе вона до підпільного продажу алкоголю, що потягне за собою ще цілий ряд проблем.
Треба прийняти також до уваги і досить значний аргумент, що кожного дня, кожного вечора, а також в нічний час, наше місто постійно відвідують гості, в тому числі туристи, жителі прилеглих сіл. Забороняти щось, значить робити крок до зменшення потенційних туристів, а відповідно до зменшення прибутків наших громадян, що відповідно призведе до зменшення відрахування в державний  та місцевий бюджет, з наповненнями яких зараз досить велика проблема.

Основних дієвих шляхів боротьби з алкоголізмом на моє глибоке переконання існує два:
1.   Масова реклама здорового образу життя, в тому числі антиреклама алкоголю. В нашій області можна зобов’язати власників банерів, друкованих видань, певний економічно-обгрунтований процент рекламного місця безкоштовно надавати для соціальної реклами (боротьби з алкоголізмом, здорового образу життя), власників телеканалів та радіостанцій надавати певну кількість економічно-обгрунтованих хвилин на боротьбу з алкоголізмом та пропаганди здорового образу життя і обов’язково на великих масових заходах масово рекламувати здоровий спосіб життя та боротьбу проти алкоголізму.
2.   Введення місцевого нічного збору(акцизу) з кожної проданої пляшки алкоголю. Наприклад в усіх торгових точках, які продають алкогольні напої ввести місцевий нічний збір, можна на рівні 10,00 грн) з 22.00 до 10.00. Кошти від цього збору за рішенням сесії міськради розподілити на потреби громади, в тому числі на підтримки спорту, лікувальних та реабілітаційних закладів, на нагальні потреби громади міста. Гадаю таким чином, дуже багато молодих людей будуть стримувати себе від вживання спиртних напоїв в нічний час, що в свою чергу дасть реальні результати покращення ситуації з алкоголізмом, в тому числі – зменшення злочинів на ґрунті алкогольного сп’яніння. 
Отже, запропоновані методи, гадаю зменшать підлітковий алкоголізм, збільшать надходження до місцевого бюджету за рахунок введення нічного місцевого збору на продаж алкоголю та жодним чином не будуть порушуватись права громадян на свободу вибору, не будуть штучно зменшуватись прибутки наших громадян і дуже важливо, що ринок алкоголю залишиться контрольований і що не менш важливо - якісний.  І що дуже важливо, виграли б всі – і жителі і влада. Сподіваюсь на підтримку запропонованих методів.

Що стосується встановлення режиму роботи закладам торгівлі та ресторанного господарства, то очевидним є те, що цей проект рішення підтримують окремі високопоставлені особи і їх мета заборонити працювати в нічний час багатьом закладам, які мають на сьогодні дозвіл і фактично виживають за рахунок продовженого часу роботи. Прослідковується чітке лобіювання інтересів певної бізнес-групи, яка вклала великі кошти в заклади, які знаходяться на вокзалах, готелях та аеропорту нашого міста і їхнє бажання знищити конкурентів, отримавши певні преференції у вигляді цілодобового режиму роботи. 
Згідно запропонованого рішення, обмежити практично всім закладам режим роботи лише до 22.00, у деяких випадках до 23.00, незважаючи в житловому будинку знаходиться заклад, чи ні, не зважаючи – заважає він мешканцям чи ні. На мою думку, місто Чернівці, яке в багатьох жителів та туристів асоціюється як туристична перлина західної України, хочуть перетворити в «місто-зону» з обмеженням прав і свобод наших мешканців і гостей нашого рідного міста. Можливо скоро з’явиться проект введення комендантської години і мотивація нібито теж буде не менш шляхетна – зменшення злочинності.
На сьогодні і так є заборона з 22.00 години гуляти дітям без супроводу дорослих.
Мер і місцеві депутати всіх рівнів заявляють і власне більшість жителів нашого міста  дуже хочуть, щоб наше місто було містом європейського типу. Навіть називають «маленький Париж», «маленький Відень». Всім відомо, що наше місто відвідують дуже багато туристів, і не тільки українських, а й закордонних. Вони приїжджають подивитись на наші визначні пам’ятки культури, пам’ятки історії у реставрацію яких вкладаються великі кошти. Чому б наше місто не розвивати і в інших напрямках, наприклад в культурно – розважальному напрямку. Навіщо обмежувати режим роботи закладів, адже в першу чергу вони працюють для мешканців міста і презентують його перед туристами. Адже коли до нас приїжджає турист, він в першу чергу захоче піти познайомитись з нашим містом, розважатись, піти у нічний клуб чи посидіти в затишному закладі, в тому числі поїсти, випити філіжанку кави чи чашку чаю і зробити це в бажаний для нього час.
Обмеження режиму роботи влада пояснює тим, що багато мешканців житлових будинків скаржаться на порушення їх відпочинку в нічний час закладами, які знаходяться в їх будинках. Хоча при видачі дозволу на продовжений час, потрібна згода всіх мешканців будинку. Тобто, спочатку мешканці були не проти, а потім стали проти.
В рішенні зовсім не звернули увагу на те, що деякі заклади і таких немало, мають продовжений час роботи і знаходяться в окремих від житлових будинків будівлях і жодним чином не можуть заважати своєю роботою мешканцям житлових будинків. Виникає питання, чому? Дані заклади нікому не заважають, а згідно проекту рішення міської ради, їм мають безпідставно обмежити режим роботи.
Потрібно справедливо вирішувати проблеми і не забороняти роботу всіх без виключення закладів в нічний час. Потрібно розробити просту і прозору процедуру отримання та продовження дозволу, що безперечно зменшить чи зніме такі поняття, як скарги мешканців, на які посилаються начальник УМВС України в Чернівецькій області та прокурор Чернівецької області.
Було б доцільно, на мою думку, для отримання дозволу на продовжений режим роботи, зобов’язати всіх без виключення суб’єктів заключити договір з державною службою охорони ВДСО і вивести заклад на охорону за допомогою тривожної кнопки.  Гадаю, за допомогою цього заходу, буде зменшена злочинність і впорядкована діяльність закладів з продовженим часом роботи. Якщо виникне ситуація, яка зможе порушити порядок в закладі, в якому будуть відпочивати люди, вона ж одразу буде припинена працівниками державної охорони.
Відповідно, заклади, що знаходяться в житлових будинках для одержання дозволу на продовження роботи, додатково мали би отримати дозволи в усіх без виключення мешканців житлового будинку.
Для інших закладів жодних обмежень вводити недоцільно, адже в мешканців та туристів має бути вибір де відпочити, при цьому не обмежуючи себе в часі і головне – відпочивати в безпеці, знаючи, що заклад знаходиться під охороною.

shleyf

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 1
    • Перегляд профілю
Re: Проект рішення міської ради
« Reply #2 : 01.02.2011, 21:24:37 »
На протяжении нескольких месяцев  мы слышим о том что Черновицкие чиновники решили ограничить работу всех торговых точек до 22.00, ресторанов, кафе и баров — до 22–23.00, а ночных клубов — максим ум до трех часов ночи и то только в пятниуц и субботу. Более того, они хотят запретить продажу алкогольных и слабоалкогольных напитков после 22.00 даже в ночных и интернет-клубах и на дискотеках.
Мы, молодежь, считаем это нововведение  полным беспределом и ограничением свободы и прав совершеннолетних горожан нашего города. Комендантский час, который был введен и штрафы за выпитую бутылку пива якобы в неположенном месте во дворе своего дома на улице ограничивают нас, и вызывают массовый протест. Насколько нам известно, комендантский час вводиться при особых обстоятельствах, когда жизни населению грозит опасность. Этот проект чиновников вгоняет нас в диктаторский режим, который не имеет права быть в демократической стране. Ограничение работы заведений НЕ приведет к тому что молодежь будет сидеть дома. Нас выгоняют просто на улицы в неосвещенные дворы и парки, где криминальная ситуация намного сложнее нежели возле ночных клубов и ресторанов. Кроме того в заведениях есть милицейская и местная охрана которая занимается устранением проблем с выпившими людьми. Ограничение во времени продажи алкоголя приведет к тому что алкоголь будет покупаться заранее и будет выпиваться где попало и без всякого присмотра. Ночные заведения – это именно те места, которые находятся под четким наблюдением правоохранительных органов, а также родителей, которые знают куда их дети направились. Ограничивая во времени ночные заведения молодежь и так понятно что не будет сидеть дома, а будут искать пути к развлечениям, что приведет к ухудшению криминальной обстановки в городе. Массовое распития спиртных напитков во всех дворах и парках принесут намного больше вреда чем тем пару ночных заведений которые опять же находятся под присмотром милиции. Хотя мы четко понимаем желание правоохранительных органов закрыть заведения по причине того что именно ночная жизнь  создает ту нехорошую обстановку в городе.  Это всего лишь прикрытие и желание показывать себя в лучшем свете  создавая видимость переживания за благополучия граждан в нашем городе. Кроме того, это также и экономическая проблема, так как в рестораны и ночные клубы  дают нам рабочие места, и мы уверенны что частные предприниматели, в частности владельцы данных заведений платят налоги и таким образов неплохо пополняют городской бюджет которые идут в городской бюджет. ( Если Вас это конечно интересует)
Если данный проект будет принят Черновицкими чиновниками, мы будет протестовать, и поднимать все больше людей, свободу которых вы незаконно будете ограничивать.
Если нас не услышат, нас просто вынудят выйти на улицы и отстаивать свои права в более понятливой форме.