Автор Тема: Питання комунального господарства  (Прочитано 27037 раз)

Сергей

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 3
    • Перегляд профілю
    • Email
Залишайте тут свої повідомлення та пропозиції з питань комунального господарства


Я вижу что "залишати тут свої повідомлення та пропозиції" нет никакого резона, Федорук и другие не читают и не реагируют. Ну-ну, а как перед выборами распинаться будем))) Наверное зря я голосовал за Федорука, буду за кого-то другого. Удачи на выборах.

melnyk

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 14
    • Перегляд профілю
Це я розміщав в Актальних проблемах. Відповіді ні разу не отримав і не здивований-ви ж не читаєте інші рубрики. Сподіваюсь, що свою ви все ж читаєте. Очікую на відповідь.

Вже декілька років мешканці вул. П.Кільцевої вдячні міській владі і особисто І.А.Іванічеку за введення маршруту 3а, 6а. І вже практично стільки ж часу ми просимо навести порядок з цими маршрутами-ну не хочуть водії заїзджати на кінцеву зупинку, хоча за словами керівника трол. управління машини повинні іти одна по маршруту 3, а наступна по 3а. На жаль, досить часто по третьому може йти 3-4 машини, а це вже 20-30 хв., особливо зараз на морозі чекати це досить весело.
Спочатку шановний І.А. посилався на те, що для водіїв тут немає санітарних умов. Зараз вони вже є.
Не зрозуміло для чого сидить на кінцевій зупинці 3а диспетчер. Можливо для того, щоб водії з ним домовлялися відмічати їх рейс по цьому маршруту, в той час як вони їдуть по третьому? На питання пасажирів про відсутність машин диспетчери або не відповідають, або взагалі грублять.
Ми розуміємо, що зараз нерегулярність руху тролейбусів можна списати на морози, але, на жаль, це мало залежить від погоди.
Напевно незацікавленість заїзджати на П.Кільцеву викликана і тим, що водії та кондуктори не можуть тут перекусити-так може простіше доручити диспетчеру, який і так нічого не робить цілими днями, готувати для них каву і бутерброди.
І взагалі не зрозуміло. В цих важких фінасових умовах керівництво управління все-таки забезпечує регулярний рух транспорту і не може добитися елементарного порядку водіями. Для чого ж налаштовувати проти міської влади населеня досить крупного мікрорайону? Варто було б комусь із керівництва постояти зранку на кінцевій зупинці і послухати, що про нього думають мешканці.
До речі, маршрут 3 йде уже фактично в село і мешканці міста туди майже не їдуть. Для чого ж йому надаються преференції?

melnyk

« Відповідь #1 : 25.02.2010, 18:01:42 »   

Відповіді я ще чекаю.
Хочу також повідомити, що спочатку, після розмови міського голови з начальник тролейбусного управління, ситуація значно покращилась. Однак зараз все знову релаксує. Так, наприклад, 24 лютого 3-а не було, як мінімум, з 8.15 ранку до 8.40.В цей час пройшло 3 шостих. Сьогодні знову не було з 8.10 до 8.30 і знову пройшло 3 шостих торлейбуси. Невже не можна навести порядок?

   
melnyk

До речі, не краща ситуація і ввечері. 25.02 я доїхав тр.3 до зупинки Бульвар Г.Сталінграду. Це було о 18.35. За 10 хв. пройшло ще 2 з номером 3, ні однієї 6а і тільки четвертий був 3а. На минулому тижні у цей же час ситуація була аналогічною. Виїхав я з центру о 18.10, тобто у час пік.
   
melnyk

         
« Відповідь #3 : Сьогодні в 11:05:44 »   

Знову на носі зима, а ситуація не змінилася. До речі в ДЖКГ кажуть, що у випадку збільшення частоти по маршруту 3а йдуть скарги від мешканців. А хто може скаржитися-кінцева зупинка 3 і 6 знаходится на краю міста. Там практично ніхто не живе. А якщо жаліються мешканці навколишніх сіл, то основною функцією тролейбуса є перевезення мешканців міста.

ДЖКГ

  • Гість
Мельнику А.П.
« Reply #32 : 14.10.2010, 09:27:15 »
За роботою тролейбусних маршрутів 3-А, 6-А адміністрацією ЧТУ встановлено додатковий контроль.

melnyk

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 14
    • Перегляд профілю
Це все я розміщав у рубриці Актуальні проблеми. Хотілось би щоб це прочитав Я.Кушнірик.

А.Мельник

Вже декілька років мешканці вул. П.Кільцевої вдячні міській владі і особисто І.А.Іванічеку за введення маршруту 3а, 6а. І вже практично стільки ж часу ми просимо навести порядок з цими маршрутами-ну не хочуть водії заїзджати на кінцеву зупинку, хоча за словами керівника трол. управління машини повинні іти одна по маршруту 3, а наступна по 3а. На жаль, досить часто по третьому може йти 3-4 машини, а це вже 20-30 хв., особливо зараз на морозі чекати це досить весело.
Спочатку шановний І.А. посилався на те, що для водіїв тут немає санітарних умов. Зараз вони вже є.
Не зрозуміло для чого сидить на кінцевій зупинці 3а диспетчер. Можливо для того, щоб водії з ним домовлялися відмічати їх рейс по цьому маршруту, в той час як вони їдуть по третьому? На питання пасажирів про відсутність машин диспетчери або не відповідають, або взагалі грублять.
Ми розуміємо, що зараз нерегулярність руху тролейбусів можна списати на морози, але, на жаль, це мало залежить від погоди.
Напевно незацікавленість заїзджати на П.Кільцеву викликана і тим, що водії та кондуктори не можуть тут перекусити-так може простіше доручити диспетчеру, який і так нічого не робить цілими днями, готувати для них каву і бутерброди.
І взагалі не зрозуміло. В цих важких фінасових умовах керівництво управління все-таки забезпечує регулярний рух транспорту і не може добитися елементарного порядку водіями. Для чого ж налаштовувати проти міської влади населеня досить крупного мікрорайону? Варто було б комусь із керівництва постояти зранку на кінцевій зупинці і послухати, що про нього думають мешканці.
До речі, маршрут 3 йде уже фактично в село і мешканці міста туди майже не їдуть. Для чого ж йому надаються преференції?

           Re: тролейбус
25.02.2010, 18:01:42 »   

Відповіді я ще чекаю.
Хочу також повідомити, що спочатку, після розмови міського голови з начальник тролейбусного управління, ситуація значно покращилась. Однак зараз все знову релаксує. Так, наприклад, 24 лютого 3-а не було, як мінімум, з 8.15 ранку до 8.40.В цей час пройшло 3 шостих. Сьогодні знову не було з 8.10 до 8.30 і знову пройшло 3 шостих торлейбуси. Невже не можна навести порядок?

              Re: тролейбус
26.02.2010, 09:04:41 »   

До речі, не краща ситуація і ввечері. 25.02 я доїхав тр.3 до зупинки Бульвар Г.Сталінграду. Це було о 18.35. За 10 хв. пройшло ще 2 з номером 3, ні однієї 6а і тільки четвертий був 3а. На минулому тижні у цей же час ситуація була аналогічною. Виїхав я з центру о 18.10, тобто у час пік.

              Re: тролейбус
08.10.2010, 11:05:44 »   

Знову на носі зима, а ситуація не змінилася. До речі в ДЖКГ кажуть, що у випадку збільшення частоти по маршруту 3а йдуть скарги від мешканців. А хто може скаржитися-кінцева зупинка 3 і 6 знаходится на краю міста. Там практично ніхто не живе. А якщо жаліються мешканці навколишніх сіл, то основною функцією тролейбуса є перевезення мешканців міста.


melnyk

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 14
    • Перегляд профілю
Вибачте за те, що три рази розміщав одне і теж повідомлення-не зміг їх знайти.
Хотілось би знати з якого числа посилено контроль за роботою тролейбусного управління. Сьогодні вранці я чомусь цього не замітив.

Jully

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 6
    • Перегляд профілю
    • Email
Ну вот, опять зима - опять неожиданно. Район улиц Новосибирская - Золочевская - Рогатинская снова практически непроездной и слабо проходной благодаря усилиям водоканала. Постоянно течет вода, намерзает слой льда в котором вода проделывает рвы, все так же как и в прошлом, и в позапрошлом, и в предыдущих несколько лет. Можно ли притянуть к ответственности водоканал за создание потенциально-опасной ситуации на улице - или надо ждать, чтоб кто-то покалечился???

webmaster

  • Адміністратор
  • Користувач
  • *****
  • Повідомлень: 81
    • Перегляд профілю
    • Email
Ну вот, опять зима - опять неожиданно. Район улиц Новосибирская - Золочевская - Рогатинская снова практически непроездной и слабо проходной благодаря усилиям водоканала. Постоянно течет вода, намерзает слой льда в котором вода проделывает рвы, все так же как и в прошлом, и в позапрошлом, и в предыдущих несколько лет. Можно ли притянуть к ответственности водоканал за создание потенциально-опасной ситуации на улице - или надо ждать, чтоб кто-то покалечился???
КП «Чернівціводоканал» інформує, що протягом 2010 року за рахунок коштів міського бюджету з видатків по «Капітальному ремонту і реконструкції (перекладання, заміні, тощо) водопровідно-каналізаційних мереж міста Чернівці" виконані роботи по заміні аварійних водопровідних мереж по вул. Новосибірській від вул. Золочівської до вул. Рогатинської (вартість виконаних робіт 37,47 тис. грн., L=120 пм) та по вул. Сокольській від вул. Новосибірської до житлового будинку № 44 по вул. Сокольській (вартість виконаних робіт 64,588 тис. грн., L=307 пм).
При цьому враховуючи технічно незадовільний стан водопроводу, прокладеному по вул. Рогатинській, КП «Чернівціводоканал» на виконання розпорядження міського голови від 17.09.2010 року № 233-р «Про організацію роботи зі складання бюджету м. Чернівців на 2011 рік» було направлено листа від 27.10.2010 р. № 03/4030 у департамент житлово-комунального господарства з пропозиціями щодо аварійних об’єктів підприємства, які потребують фінансування з міського бюджету з видатків по «Капітальному ремонту і реконструкції (перекладання, заміні, тощо) водопровідно-каналізаційних мереж міста Чернівці на 2011 році» на суму 1568,5 тис. грн., в тому числі і заміна водопровідної мережі по вул. Рогатинській вартістю робіт 230,0 тис. грн.
Роботи по заміні аварійного водопроводу, прокладеного по вул. Рогатинській, заплановано виконати в 2011 році, а на даний час підприємство виконує поточний ремонт даного аварійного водопроводу, а саме: 15.12.2010 року виконані роботи по ліквідації витоку холодної води в районі житлового будинку № 36 по вул. Рогатинській, 16.12.2010 року будуть виконуватися роботи по ліквідації витоків холодної води в районі житлових будинків №№ 1, 28 по вул. Рогатинській.

Начальник підприємства Д.В.Чикановський
вик. Дутчак Н.М. 54-75-21

Jully

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 6
    • Перегляд профілю
    • Email
Хочу отметить позитив - на мой крик души дан вразумительный ответ. Спасибо. Думаю, что просто совпало время написания сообщения и ремонт на улице, но все равно приятно - вчера уже смогла нормально заехать в свой переулок.
И раз  уж все так здорово - подскажите, пожалуйста, после ремонта не знаю каких коммуникаций на улице Бережанской (напротив Кайзера) кто должен заасфальтировать оставленную траншею?

xvitaly

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 5
    • Перегляд профілю
    • Email
неможу найти на сайті  рішення виконавчого комітету міської ради  «Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг в житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Чернівців»

webmaster

  • Адміністратор
  • Користувач
  • *****
  • Повідомлень: 81
    • Перегляд профілю
    • Email
неможу найти на сайті  рішення виконавчого комітету міської ради  «Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг в житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Чернівців»
http://city.cv.ua/data/mv/mvk2007002.doc

xvitaly

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 5
    • Перегляд профілю
    • Email
дякую за силочку

xvitaly

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 5
    • Перегляд профілю
    • Email
хотілося знати як вирішуеться питання по нарахуванню за використану електроенергію в ОСББ,наскілько відомо що міська влада відіслала в Київ листа про розяснення

Svitlana

  • Гість
Хочу звернути вашу увагу на ситуацію, яка має місце в моєму районі. На бульварі Героїв Сталінграду між 14 та 18 домами кілька тижнів тому зрізали велику тополю. Весь цей час стовбур, розпиляні частини, гілки разом з пухом так і лежать на землі і повністю перекривають пішохідну доріжку. Люди змушені обходити все це гілля по газону, переступаючи через огорожу. З дитячими колясками або велосипедами проїхати неможливо. Діти лазять по стовбурам ризикуючи впасти і отримати травму. Крім того пух (заради зменшення якого і було спилено тополю) лежить на землі і продовжує літати у повітрі – дихати поряд з цим місцем просто неможливо. Якщо пух тепер нікому не заважає, то навіщо взагалі було чіпати велике і здорове дерево, адже нічого не змінилось, навпаки, стало ще гірше. Заради галочки? Або комусь листя просто закривало огляд з вікон?
Повторюсь: дерево було зрізане кулька тижнів тому і ніхто не похвилювався прибрати з пішохідної зони гілля та стовбур!!! Не зрозуміло, хто повинен цим займатися? Впевнена, що якщо не підняти галас, то дерево буде лежати на цьому самому місці роками!

Голос

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 2
    • Перегляд профілю
    • Email
Сьогодні прийшов новий директор водоканалу та відразу почав наводити «порядки». Раніше можливо було замовити послугу «повірка» (70 -80 грн.) у спеціалізованої організації, яка включає в себе  зняття пломби, лічильника, повірка та встановлення і опломбування. До цього та після цього мешканцю непотрібно було нікуди ходити та він мав справу з однією людиною. Зараз пломбу знімає водоканал після цього замовляйте послугу зняти повірити та встановити лічильник після повірки та на закінчення знову викликаєте водоканал. СТАЛО ДУЖЕ "ЗРУЧНО"!   :(
Це ще не все, представник водоканалу може Вам запропонувати зняти  та повірити лічильник за 90грн. заплативши йому в «карман» :o  ( якими він мабуть ділиться з керівництвом а може це йому бонус за низку зарплатню, не знаю вирішуйте самі ),  у будь - якому  випадку ця сума більша за ту що брали комерційні структури за комплекс послуг.
Отож чекаємо на Вашу відповідь керманичі міста. Чому водоканал монополізує послуги та переводить кошти до «тіньового» сектору з яких комерційні структури сплачували податки, при цьому гроші бере більші, ну а на рахунок податків і так все ясно.
P.S. Повірка лічильника в будь-якому випадку буде за кошти споживача. Існує два варіанта: платити відразу організації, яка здійснює повірку або включити ці витрати в тариф.