Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - melnyk

Сторінок: [1]
1
Я так розумію, що форум не працює, оскільки останні повідомлення датовані 2012 р. І все ж хочу підняти досить важливу для міста тему. Маю на увазі бродячих собак. Я думаю, що впору засновувати громадську організацію для захисту мешканців від бродячих собак, оскільки їх кількість значно зросла і вже є немало випадків їх нападу на людей. При цьому активність захисників тварин є майже фанатичною, а решта мешканців, яких переважна більшість- пасивна
Звернення до влади є недоцільними так як вона безсила і показує пальцем на захисників тварин. Зусилля ж організації, що виграла грант, що мав би забезпечити стерилізацію собак недостатні, а кошти часом тратяться на обєкти, типу місце для вигулу собак, який за сприяння секретаря міської ради, споруджений у парку Жовтневому і на якому здійснюють вигул буквально декілька власників собак, а решта все одно вигулю є їх там де прогулюються інші мешканці або в нижній частині парку. До речі, цей майданчик споруджений на стежині здоровя, хоча його можна було б розмістити в нижній частині парку.
Запрошую небайдужих висловитися та можливо заставити владу захистити нас від бродячих собак. До речі, собаки які були кліпсовані, також можуть нападати на мешканців, в чому я недавно пересвідчився особисто і залишився з порваною штаниною, на щастя ногу не прокусила.
А.П.Мельник

2
Це я надіслав в рубрику "Актуальніі проблеми". Надсилаю і вам. Сподівюсь, що це для вас є актуальним.

Шановний Миколо Трохимовичу!

Звертаюсь до Вас у зв’язку із прийняттям НКРЕУ рішення про збільшення оплати за електроенергію, згідно із якою за норму споживання прийнято 150 кВт.
По-перше, невідомо на чому вона грунтувалася. Якщо сім’я із трьох осіб має телевізор, нормальні холодильник і пральну машину та дуже економно використовує освітлення, то навіть у цьому випадку трудно вкластися  вкластися у 150 кВт.
По-друге, ситуація  у нових мікрорайонах усугубляється тим, що у свій час за допомогою ОДА було знищено гаряче водопостачання і тут більшість мешканців установили електробойлери.
Тепер та ж сім’я із 3-х осіб, при двохразовому в тиждень економному помиві під душем (про ванну навіть не мріємо) використовує не менше 350 кВт.
Я розумію, що 150 кВт виссані із пальця. Та нехай! Але ж ситуація із гарячим водопостачанням виникла не з нашої вини. Тому прошу звернутися у Кабмін про встановлення для сімей, які користуються електробойлерами норми 250 кВт як для випадків користування електроплитами.
Від імені мешканців, що користуються електробойлерами

З повагою,
А.П.Мельник

3
Шановний Миколо Трохимовичу!

Звертаюсь до Вас у зв’язку із прийняттям НКРЕУ рішення про збільшення оплати за електроенергію, згідно із якою за норму споживання прийнято 150 кВт.
По-перше, невідомо на чому вона грунтувалася. Якщо сім’я із трьох осіб має телевізор, нормальні холодильник і пральну машину та дуже економно використовує освітлення, то навіть у цьому випадку трудно вкластися  вкластися у 150 кВт.
По-друге, ситуація  у нових мікрорайонах усугубляється тим, що у свій час за допомогою ОДА було знищено гаряче водопостачання і тут більшість мешканців установили електробойлери.
Тепер та ж сім’я із 3-х осіб, при двохразовому в тиждень економному помиві під душем (про ванну навіть не мріємо) використовує не менше 350 кВт.
Я розумію, що 150 кВт виссані із пальця. Та нехай! Але ж ситуація із гарячим водопостачанням виникла не з нашої вини. Тому прошу звернутися у Кабмін про встановлення для сімей, які користуються електробойлерами норми 250 кВт як для випадків користування електроплитами.
Від імені мешканців, що користуються електробойлерами

З повагою,
А.П.Мельник

4
Вибачте за те, що три рази розміщав одне і теж повідомлення-не зміг їх знайти.
Хотілось би знати з якого числа посилено контроль за роботою тролейбусного управління. Сьогодні вранці я чомусь цього не замітив.

5
Це все я розміщав у рубриці Актуальні проблеми. Хотілось би щоб це прочитав Я.Кушнірик.

А.Мельник

Вже декілька років мешканці вул. П.Кільцевої вдячні міській владі і особисто І.А.Іванічеку за введення маршруту 3а, 6а. І вже практично стільки ж часу ми просимо навести порядок з цими маршрутами-ну не хочуть водії заїзджати на кінцеву зупинку, хоча за словами керівника трол. управління машини повинні іти одна по маршруту 3, а наступна по 3а. На жаль, досить часто по третьому може йти 3-4 машини, а це вже 20-30 хв., особливо зараз на морозі чекати це досить весело.
Спочатку шановний І.А. посилався на те, що для водіїв тут немає санітарних умов. Зараз вони вже є.
Не зрозуміло для чого сидить на кінцевій зупинці 3а диспетчер. Можливо для того, щоб водії з ним домовлялися відмічати їх рейс по цьому маршруту, в той час як вони їдуть по третьому? На питання пасажирів про відсутність машин диспетчери або не відповідають, або взагалі грублять.
Ми розуміємо, що зараз нерегулярність руху тролейбусів можна списати на морози, але, на жаль, це мало залежить від погоди.
Напевно незацікавленість заїзджати на П.Кільцеву викликана і тим, що водії та кондуктори не можуть тут перекусити-так може простіше доручити диспетчеру, який і так нічого не робить цілими днями, готувати для них каву і бутерброди.
І взагалі не зрозуміло. В цих важких фінасових умовах керівництво управління все-таки забезпечує регулярний рух транспорту і не може добитися елементарного порядку водіями. Для чого ж налаштовувати проти міської влади населеня досить крупного мікрорайону? Варто було б комусь із керівництва постояти зранку на кінцевій зупинці і послухати, що про нього думають мешканці.
До речі, маршрут 3 йде уже фактично в село і мешканці міста туди майже не їдуть. Для чого ж йому надаються преференції?

           Re: тролейбус
25.02.2010, 18:01:42 »   

Відповіді я ще чекаю.
Хочу також повідомити, що спочатку, після розмови міського голови з начальник тролейбусного управління, ситуація значно покращилась. Однак зараз все знову релаксує. Так, наприклад, 24 лютого 3-а не було, як мінімум, з 8.15 ранку до 8.40.В цей час пройшло 3 шостих. Сьогодні знову не було з 8.10 до 8.30 і знову пройшло 3 шостих торлейбуси. Невже не можна навести порядок?

              Re: тролейбус
26.02.2010, 09:04:41 »   

До речі, не краща ситуація і ввечері. 25.02 я доїхав тр.3 до зупинки Бульвар Г.Сталінграду. Це було о 18.35. За 10 хв. пройшло ще 2 з номером 3, ні однієї 6а і тільки четвертий був 3а. На минулому тижні у цей же час ситуація була аналогічною. Виїхав я з центру о 18.10, тобто у час пік.

              Re: тролейбус
08.10.2010, 11:05:44 »   

Знову на носі зима, а ситуація не змінилася. До речі в ДЖКГ кажуть, що у випадку збільшення частоти по маршруту 3а йдуть скарги від мешканців. А хто може скаржитися-кінцева зупинка 3 і 6 знаходится на краю міста. Там практично ніхто не живе. А якщо жаліються мешканці навколишніх сіл, то основною функцією тролейбуса є перевезення мешканців міста.


6
Адміну.

Чому на порталі стало не модним давати відповіді на звернення?
З приводу тролейбуса я уже звертався 4 рази і ні разу не отримав відповіді від службових осіб міськвиконкому.
До речі таких відповідей немає і по інших темах та рубриках.

7
Це я розміщав в Актальних проблемах. Відповіді ні разу не отримав і не здивований-ви ж не читаєте інші рубрики. Сподіваюсь, що свою ви все ж читаєте. Очікую на відповідь.

Вже декілька років мешканці вул. П.Кільцевої вдячні міській владі і особисто І.А.Іванічеку за введення маршруту 3а, 6а. І вже практично стільки ж часу ми просимо навести порядок з цими маршрутами-ну не хочуть водії заїзджати на кінцеву зупинку, хоча за словами керівника трол. управління машини повинні іти одна по маршруту 3, а наступна по 3а. На жаль, досить часто по третьому може йти 3-4 машини, а це вже 20-30 хв., особливо зараз на морозі чекати це досить весело.
Спочатку шановний І.А. посилався на те, що для водіїв тут немає санітарних умов. Зараз вони вже є.
Не зрозуміло для чого сидить на кінцевій зупинці 3а диспетчер. Можливо для того, щоб водії з ним домовлялися відмічати їх рейс по цьому маршруту, в той час як вони їдуть по третьому? На питання пасажирів про відсутність машин диспетчери або не відповідають, або взагалі грублять.
Ми розуміємо, що зараз нерегулярність руху тролейбусів можна списати на морози, але, на жаль, це мало залежить від погоди.
Напевно незацікавленість заїзджати на П.Кільцеву викликана і тим, що водії та кондуктори не можуть тут перекусити-так може простіше доручити диспетчеру, який і так нічого не робить цілими днями, готувати для них каву і бутерброди.
І взагалі не зрозуміло. В цих важких фінасових умовах керівництво управління все-таки забезпечує регулярний рух транспорту і не може добитися елементарного порядку водіями. Для чого ж налаштовувати проти міської влади населеня досить крупного мікрорайону? Варто було б комусь із керівництва постояти зранку на кінцевій зупинці і послухати, що про нього думають мешканці.
До речі, маршрут 3 йде уже фактично в село і мешканці міста туди майже не їдуть. Для чого ж йому надаються преференції?

melnyk

« Відповідь #1 : 25.02.2010, 18:01:42 »   

Відповіді я ще чекаю.
Хочу також повідомити, що спочатку, після розмови міського голови з начальник тролейбусного управління, ситуація значно покращилась. Однак зараз все знову релаксує. Так, наприклад, 24 лютого 3-а не було, як мінімум, з 8.15 ранку до 8.40.В цей час пройшло 3 шостих. Сьогодні знову не було з 8.10 до 8.30 і знову пройшло 3 шостих торлейбуси. Невже не можна навести порядок?

   
melnyk

До речі, не краща ситуація і ввечері. 25.02 я доїхав тр.3 до зупинки Бульвар Г.Сталінграду. Це було о 18.35. За 10 хв. пройшло ще 2 з номером 3, ні однієї 6а і тільки четвертий був 3а. На минулому тижні у цей же час ситуація була аналогічною. Виїхав я з центру о 18.10, тобто у час пік.
   
melnyk

         
« Відповідь #3 : Сьогодні в 11:05:44 »   

Знову на носі зима, а ситуація не змінилася. До речі в ДЖКГ кажуть, що у випадку збільшення частоти по маршруту 3а йдуть скарги від мешканців. А хто може скаржитися-кінцева зупинка 3 і 6 знаходится на краю міста. Там практично ніхто не живе. А якщо жаліються мешканці навколишніх сіл, то основною функцією тролейбуса є перевезення мешканців міста.

8
Знову на носі зима, а ситуація не змінилася. До речі в ДЖКГ кажуть, що у випадку збільшення частоти по маршруту 3а йдуть скарги від мешканців. А хто може скаржитися-кінцева зупинка 3 і 6 знаходится на краю міста. Там практично ніхто не живе. А якщо жаліються мешканці навколишніх сіл, то основною функцією тролейбуса є перевезення мешканців міста.

9
У звязку із зміною кількості членів сім"ї деякі комунальні підприємства централізовано отримують від ЖРЕПів довідки про склад сім"ї для зміни бази нарахувань. І тільки ДП "Укргазмережі" вимагає отримання її в письмовому вигляді. А для цього необхідно іти на прийом до паспортиста, отримати цю довідку і потім віднести її в ДП "Укргазмережі". Невже сьогодні, коли усі підприємсва володіють інтернетзвязком не можна відмовитися від цього анахронізму і хоч трохи полегшити життя мешканців?

10
До речі, не краща ситуація і ввечері. 25.02 я доїхав тр.3 до зупинки Бульвар Г.Сталінграду. Це було о 18.35. За 10 хв. пройшло ще 2 з номером 3, ні однієї 6а і тільки четвертий був 3а. На минулому тижні у цей же час ситуація була аналогічною. Виїхав я з центру о 18.10, тобто у час пік.

11
Відповіді я ще чекаю.
Хочу також повідомити, що спочатку, після розмови міського голови з начальник тролейбусного управління, ситуація значно покращилась. Однак зараз все знову релаксує. Так, наприклад, 24 лютого 3-а не було, як мінімум, з 8.15 ранку до 8.40.В цей час пройшло 3 шостих. Сьогодні знову не було з 8.10 до 8.30 і знову пройшло 3 шостих торлейбуси. Невже не можна навести порядок?

12
Вже декілька років мешканці вул. П.Кільцевої вдячні міській владі і особисто І.А.Іванічеку за введення маршруту 3а, 6а. І вже практично стільки ж часу ми просимо навести порядок з цими маршрутами-ну не хочуть водії заїзджати на кінцеву зупинку, хоча за словами керівника трол. управління машини повинні іти одна по маршруту 3, а наступна по 3а. На жаль, досить часто по третьому може йти 3-4 машини, а це вже 20-30 хв., особливо зараз на морозі чекати це досить весело.
Спочатку шановний І.А. посилався на те, що для водіїв тут немає санітарних умов. Зараз вони вже є.
Не зрозуміло для чого сидить на кінцевій зупинці 3а диспетчер. Можливо для того, щоб водії з ним домовлялися відмічати їх рейс по цьому маршруту, в той час як вони їдуть по третьому? На питання пасажирів про відсутність машин диспетчери або не відповідають, або взагалі грублять.
Ми розуміємо, що зараз нерегулярність руху тролейбусів можна списати на морози, але, на жаль, це мало залежить від погоди.
Напевно незацікавленість заїзджати на П.Кільцеву викликана і тим, що водії та кондуктори не можуть тут перекусити-так може простіше доручити диспетчеру, який і так нічого не робить цілими днями, готувати для них каву і бутерброди.
І взагалі не зрозуміло. В цих важких фінасових умовах керівництво управління все-таки забезпечує регулярний рух транспорту і не може добитися елементарного порядку водіями. Для чого ж налаштовувати проти міської влади населеня досить крупного мікрорайону? Варто було б комусь із керівництва постояти зранку на кінцевій зупинці і послухати, що про нього думають мешканці.
До речі, маршрут 3 йде уже фактично в село і мешканці міста туди майже не їдуть. Для чого ж йому надаються преференції?

13
І що вже вважається питання із зупинкою тр.3а, 6а закритим? Поставили пару дощенят, на які при найменших дощах ллється вода, оскільки дах над зупинкою дуже короткий.

14
Вже декілька місяців, як на кінцевій зупинці тр.3а, 6а зрізано павільйон-зупинку.
Із звернення в ДЖКГ до п.Мартинюка слідувало, що зупинку зрізали у зв’язку із реконструкцією зупинки  (не зрозуміло для чого спочатку зрізати павільйон, а потім чекати пів року на реконструкцію зупинки?).
П.Кожуленко назвав свою версію: нібито вночі у павільйон врізалася вантажівка і вони дуже оперативно його зняли (у що звичайно слабо віриться, мається на увазі оперативність). До речі для газети „Мол.бук.” його ж підрозділом була названа перша версія. А між тим між мешканцями ходить третя версія про те, що павільйон зрізали і поставили в інше місце.
Тепер виходить, що на кінцевій зупинці 3а, 6а павільйону немає, а наприклад на кінцевій 3 і 6-го де майже не сідають мешканці міста такий павільйон є.
Просимо навести лад із цією зупинкою.

А.П.

Сторінок: [1]